2011. augusztus 1., hétfő

Hétfői hangulat

Az olyan napokon, mint ez a mai, és ha azt vesszük az egész július, könnyen jókedvemet vesztem. A téli hónapokat csak-csak túlélem valahogy, hisz az ember nem is számít másra január közepén, mint erre a komor, lélekölő szürkeségre. Na de augusztusban? Most kellene működésbe lépnie a saját kis beépített napkollektoromnak, s egész évre alaposan belakmároznia napsugarakból és vidám energiákból. Színekre vágyom, lubickolásra a medencénkben, és a nemrégiben vásárolt fodros farmerszoknyámat akarom viselni! Nem pulcsit…
A színeket azonban nem csak a természetben szemlélem mostanság, hanem az éppen szorgosan készülő ékszereim is ezernyi színben pompáznak, valamelyest kárpótolva az időjárásért. A terveim közt szerepel, hogy az élénk színek mellett különleges, egzotikus vagy épp valamilyen klasszikus, ámbár játékos mintákat csempésszek a gyűrűkbe, fülbevalókba.
Ilyen klasszikusnak számítanak szerintem a pöttyök is, melyek –mint azt az alábbi képek is mutatják – jól megférnek az elegánsabb és lányosabb, játékosabb darabokkal együtt ugyanúgy, mint ahogy helyet kaphatnak a lakberendezésben és a szépítkezésben is. A pettyes gombokra holdkóros módjára vadászom jó ideje, sajnos eddig sikertelenül. A fotelt bármikor elfogadnám, bár talán inkább sötétebb színben; a könyveim örülnének egy ilyen pajkos játszótársnak. A tároló dobozokra egy ideje veszettül szükségem van, a pöttyös ruhákból, cipőkből pedig szerintem sosem lehet eleget begyűjteni.

pötyi kollázs
a kollázst én készítettem, a fotók forrása: Pinterest

ui.: mint láthatjátok, a jobb oldalsó sávba beillesztettem egy mini közvéleménykutatást; nagyon örülnék, ha szavaznátok!!!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...