2010. november 22., hétfő

Flamingo

Gondolkodtam ezen, és igazából nem tudom, hogy azért van-e mert állandóan zenékkel bombázom az agyam, vagy tényleg nem születnek minden nap maradandó dalok, de már rég nem éreztem hasonlót. Azt a csontokig hatoló érzést, amikor meghallasz egy dalt, a dalt, és kiesik a kezedből amivel épp foglalkoztál, és képtelen vagy bármi másra figyelni, csak a dallamra, a szövegre, az énekes hangjára.
Évek óta imádom már a The Killers-t, képes vagyok eljátszani a totál rajongó lányt, mikor megjelenik egy-egy új albumuk, és hetekig azon borongani, hogy nem lehettem ott tavaly előtt a Szigeten, mikor itt koncerteztek Európában. Még most is fáj…
Erre jön Brandon Flowers –ő a frontember- és csinál egy szóló albumot. Nem is én lennék, ha nem húztam volna először a szám: mi értelme egyedül, ha egyszer úgy tökéletesek, ahogy vannak???? Aztán meghallgattam, és azóta nem is csinálok mást, csak Brandon-t bömböltetek teljes hangerőn, úgy hogy még szerintem a szomszéd is ezt hallgatja. (Legalább fejlődik a zenei ízlése:P) Persze más ez az album, mint a szokásos The Killers anyag, sokkal poposabb hangzású, van benne talán egy csipet 70-es és 80-as évek, és persze azért ott van a szokásos indie dallamvilág is. Természetesen mindezt Flowers énekli, ezért még ha akarnék sem tudnék elvonatkoztatni a The Killers-től.
Hallgassátok meg feltétlenül, ok?



Dorisz, Nancy, ti mit gondoltok??? Azért tőletek kérdem, mert sejtem, hogy hozzám hasonlóan már ti is lecsekkoltátok. Vagy ha még nem, nyomás azonnal, aztán ide a véleményeket! :D

4 megjegyzés:

Nancy írta...

Bevallom őszíntén, hogy nem is tudtam róla,, hogy szóló lemezt csinál. :) De most, hogy így belehallgattam, meg kell mondjam, egész jó. Bár a szívemhez a The Killers stílusa közelebb áll, azonban ilyen téli, fotelba bekucorodós, olvasós estéken, el tudom képzelni hogy ezt fogom hallgatni. :) Valahogy ezt a hangulatot juttatja eszembe .:)

Szanik írta...

Én még azt vettem észre, hogy minél többször hallgatom meg az albumot, egyre jobban tetszik. Egyre több kis apró részletet veszek észre, amitől teljesen el vagyok ájulva. Egyébként a téli, fotelos olvasós dolgot én is gyakran művelem.:)

Nancy írta...

Még csak egy pár számot hallgattam meg, de az tényleg jó volt. Lehet, ha másodszorra meg harmadszorra hallgatom, még jobban fog tetszeni. :)(nálam egyébként ez mindig így van)
A fotelben olvasás meg a világ legjobb dolga télen :D

Szanik írta...

Nálam dettó. Többször is meg kell hallgatnom egy albumot, hogy minden dalt fel tudjak dolgozni, és értékelni is tudjam őket. Még akkor is, ha jó az anyag:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...