2010. szeptember 10., péntek

Szörnyella

Ha nem vertem volna el már megint a pénzem könyvre (kihagyhatatlan volt, esküszöm!), akkor most tuti beneveznék egy MAC rúzsra ebben a disney-s csomagolásban.
Régóta keresek már egy visszafogott, eper árnyalatot, de eddig még nem sikerült ráakadni. Nagyon úgy tűnik, hogy most sem fog összejönni a dolog, bár igazság szerint a könyv miatt megéri kihagyni. Úgyhogy fel a fejjel! Végül is a zsákmányszerző ösztöneimet sikerült csitítani- egy kis időre legalábbis.:)


(katt a képre)

Szerintem mondjuk a gonoszok mellé gyárthattak volna pár hercegnőset is. Jázminosat vagy valamit Arielle-lel.Bár valószínűleg csak a hercegnő komplexus beszél belőlem. És persze úgy talán még nagyobb lett volna a kísértés. Vagy talán a legjobb lenne, ha nem nézegetnék többé olyan oldalakat, ahol ilyen kihagyhatatlan dolgokkal csábítgatják az embert. De most akkor is ellen állok!:P
Ui.: Gyerekként azt képzeltem, hogy én vagyok Jázmin hercegnő; és azóta is akarok magamnak egy tigrist.:D 
Na, hogy tetszik?:)



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...