2011. április 1., péntek

Pénteki ötös

1.Kezdjük egyből a legfontosabbal. Nem egészen tartozik a felsorolásba, bár eheti újdonság. Új komment rendszer lépett életbe itt a Buborékon. A korábbi gyári blogspot komment lehetőség az esetek többségében csak kihozott a sodromból, béna volt és átláthatatlan. Ez az új azonban eddig nagyon tetszik. Az egyik legfontosabb újítás, hogy nem kell ezentúl névtelen üzeneteket hagyni, azok is tudnak kommentelni, akiknek nincs semmiféle egyéb felhasználói fiókjuk. Elég, ha egyszerűen a komment megírása után a jobb alsó sarokban rákattintotok a „megjegyzés, mint” részre, és beírjátok a neveteket és az e-mail címeteket (ami NEM kerül nyilvánosságra természetesen), ill. ha van blogotok, annak a url-jét, és voilá. Akinek van Twitter, Facebook, vagy valamilyen egyéb identitása, az pedig azzal könnyen bejelentkezhet, ahogy eddig is tette.
Végül, ami az ikonokat illeti, jelenleg mindenkinek egy aprócska lila virág jelenik meg a neve mellett, de aki gondolja, nyugodtan bejelentkezhet a Disqus oldalára (jobb felső sarok), és ott feltölthet egy felhasználói képet. Ha esetleg bárkinek problémái akadnának vele, nyugodtan szóljon, segítek (SZERETEK kommenteket kapni!)
És a legfontosabbat majdnem kifelejtettem. Mindenki megjegyzésére egyenként lesz lehetőségem választ adni. Ez a legjobb az egészben.
-Szolgálati közlemény vége-
***
2.Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én alapjáraton frászt kapok a különböző önsegítő könyvektől, weboldalaktól, videóktól, piruláktól és mindenféle forrástól, ami a tökéletes akármit akarja nekem eladni. Nem igazán hiszek abban, hogy attól lefogynék, vagy megjavulna a párkapcsolatom, ha elolvasok egy erről szóló könyvet, vagy bekapok valamilyen bogyót. Márpedig ezeket általában így reklámozzák. Mint holmi csodafegyvert, ami szempillantás alatt megjavítja az életünket, tökéletes nőt/férfit varázsol belőlünk, csak meg kell vennünk.
Ezek mellett viszont –mint mindenki más- én is keresem azokat a lehetőségeket, melyek egy boldogabb, kiegyensúlyozottabb, jobb Szanik eléréséhez vezetnek. Így találtam rá erre a könyvre, ill. blogra, melynek a szerzője saját bőrén tapasztalva próbál(t) rájönni, melyek azok az apró momentumok, melyektől kellemesebb közérzet, vagy hogy egy kicsit közhelyes legyek, boldogság érhető el.
Még nem döntöttem el, hogy tetszik-e vagy sem a dolog, mindenesetre a blog átfutása után úgy döntöttem, egy próbát megér. Ha elolvastam, teszteltem és sikerült, értesítelek benneteket. Vagy ha nem sikerült, akkor is.
***
(nagyobb méretért katt a képre)

3.Viccesek, nem igaz? Megvehető képeslapok (a képek forrása, ill. megrendelhetősége)
***
4.Azt hiszem a környezetemnek már kezd elege lenni belőlem, de nincs mit tenni, ugyanis képtelen vagyok visszafogni magam, ha napszemüvegekről van szó. Nagyon régóta vágyom már egy John Lennon féle kerek szemüvegre, de valahogy eddig mindig úgy esett, hogy amerre én járok vásárolni, ott nem kaphatók (vagy legalábbis nem normális, emberi áron). Na persze, ha anya ezt látná, megint mondaná, hogy lassan új házat kell vennünk, hogy legyen hol eltárolni a napszemüvegeket. De ez akkor is KELL nekem, punktum! Idén majd valahogy csak beszerzem. (szemüveg via)
***

5.A múlt hétvégén több filmet is megnéztem, amik már önmagukban is említésre méltóak lennének (az egyik a Conviction, a másik a The Town), mégis a napsütés és a vidámság jegyében valahogy ez a film - How do you know? - kívánkozik inkább ide. Reese Witherspoon igazán jó színésznő, szerintem, Jack Nicholson pedig all time favourite, a sztori egy aranyos romantikus komédia féleség, pár vicces momentummal és emlékezetes mondattal. Lazításnak tökéletes. Köszi Dorisz, hogy említetted!:*)

UPDATE utóirat: Nancy is beszállt a játékba, s ezentúl ő is összegyűjti a heti kedvenceit. Nézzétek meg ő miket élvezett a héten!!!


ezt hallgatom: Miike Snow - Song for no one

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...